onsdag 15 februari 2012

Igår var det en stor dag!

Jajamensan! Igår var det en stor dag! Alla hjärtans dag, en månad kvar tills jag fyller år och det viktigaste av allt!!! SUBWAYTISDAG! I mitt huvud är alla tisdagar Subwaytisdagar, för då äter man Subway. Tyskan ni vet. Nomnomnom!<3 Åt Subway igår då, fast inte under tyskan utan innan för jag blev ashungrig. Synd om mig.

Erik jobbade till sju och mor likaså! Jag spelade WoW mest hela dagen, jag struntade i att plugga till sociologiprovet vi har idag. Gjort det nu och kan det mesta. Sen ska jag fixa den där fördjupningsuppgiften, det blir jobbigare! Hur som helst, när mor var klar gick hon och tränade, jag pratade med världens bästa Alex i drygt två timmar. (Alltså hela hemvägen, plus när jag drog omkring i centrum och sen när jag väl var hemma. I centrum köpte jag geléhjärtan och choklad från Lagerhaus, mysmys! Erik fick det när han kom hem, kunde inte låta bli fast vi sa att vi inte skulle. Tihi, busigt av mig! ;D

Sen när mor tränat klart ringde hon mig och sa åt mig att komma upp till centrum. Jag tog med mig Erik och gissa vad jag gjorde? SOLADE! Hahaha, första gången i mitt liv. Så är ingen solariumoskuld längre. ;) Det var skönt, asså varmt och så men fläkten var fett jobbig.. Blåste bort ögonskydden hela tiden, haha! Solade bara i tio minuter, på en ganska svag då huden är ovan. Kul, kul! Ska nog göras om! :)

Nästa vecka har Alex lov, då ska man försöka träffa henne en del. Vi ska försöka fixa åtminstone en övernattning. ^^ Med alla fyra dårå! Nu borde jag återgå till att plugga! *Harkel* Hmm, mm ah precis! Pluuugga! ;) *Startar WoW* Mohahaha, tjarå! :D

1 kommentar:

  1. Den Natta jag kände var blek och hatade kebab och åt choklad varje dag och tuggade tuggummi med tandställning... nej jag bara driver xD låter kul, har du blivit brun som en bajskorv nu? ;;;;;;;;;)

    SvaraRadera