söndag 12 februari 2012

Morgon och Ozzy är hemma!

Det är morgon och jag laddar ner WoW nu, fixade ju skivan från det att jag var hos far igår. Ozzy är hemma igen också! Han är mors sambo, härlig snubbe. De har varit tillsammans i över tio år. Hur som helst, varje vinter, åker han till Turkiet. Där han jobbar med skidor, ja det finns snö där. Så han har väl varit borta i 1,5 månad. Fick en "A day to remember"-tröja av honom idag. Blev glad men gjorde lite ont. Väckte ett minne. Hur som helst så saknar jag Alex, och jag är fett sadface över oss, för det känns som att vi glider ifrån varandra för mycket.. Vill inte förlora henne! För hon är min, min, min! :c

Erik är och jobbar, sen har han troligen fotbollsmatch klockan nio i Västerhaninge. Så då sover han nog hemma hos sig. Alone. Hah, jag pallar då inte åka dit. Btw, så bråkade vi lite igår. Som vanligt. Kul, kul! Fast det löste sig. Nice, nice! Eller något. Har väl inget att säga mer, vill käka något men pallar inte laga. Fixar det sen. Gaaah, MAAAT! Vad ska jag äta? Hmm.. Tjarå!

1 kommentar:

  1. Puss <3
    Saknar dig med <3
    Dåligt att ni bråkar så mycket.. :/

    SvaraRadera