onsdag 8 februari 2012

Industriella revolutionen och piercingar!

Ätit kebab idag, med bröd. Inga grönsaker. Äter jämt skit känns det som, men det är ju så gott! Hur som helst så har jag nyligen börjat gilla kebab, gjorde inte det förut. Så nu är jag en ÄNNU bättre gangster från förorten.

Ska försöka plugga lite historia snart, I guess. Det är ju skitsegt.. Jag gillar inte historia och historia gillar inte mig. Puuuurfect! Aja, bara plugga på och skriva den där extremt jobbiga uppgiften om industriella revolutionen. Kunde välja den franska men vi höll på med industriella i grundskolan så hoppas det hjälper. Känner mig sämst på att blogga, jag vet inte hur man underhåller folk. Hela dagen har väl gått åt till att sitta av lektioner, memebase, musik, flumma och tänka på piercing. Eheheh.. Ska plugga nu, eller något.. Baii!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar