söndag 26 februari 2012

God morgon!

Visst är jag sämst? Sa ju att jag skulle skriva om den där skiten i fredags, nu är det ju söndag!? Aja, filmer, WoW, vän, familj och pojke och säkert annat kom i vägen. Tänker dock inte skriva om det i detta inlägg, fixar senare. Nu är klockan snart nio och jag har varit uppe sen halv. Mors fel, fuuu! Har inget direkt att göra. Sitter i vardagsrummet med datorn och familjen. Mor leker med iPhone, jag leker med dator, mammas sabo Ozzy leker med dator och sin mobil. Hahaha! PLUS att TV:n är på. That´s my family!

Btw måste säga en viktig grej som hände igår! Igår nådde jag ett av mina livsmål! Coolt va? Jag dingade. På WoW. Inte vilken lvl som helst, utan 85! Jag har nu en 85, fury warrior som jag gillar. Min pojkväns bror hjälper mig lite med gear, för min suger nu. 84 --> 85 är fan stor skillnad. Plus har inte så mycket 84 gear ens. Så att eh.. Mina vapen suger, gaaah! Ska nog fixa det nu...

Nej men ska väl logga WoW nu! Spelar du, vilken server i så fall? :) Jag kör på Shattered Hand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar