onsdag 15 februari 2012

Provet var enkelt och gick fort, dock kunde jag inte spela WoW som jag skrev då alla mina servers var nere fram till 11, fast nu har man ju spelat lite. Mysigt! Känner att jag stalkat min sociologilärare Jonas idag, haha! Frågat MASSOR om min fördjupningsuppgift. Fan vad svårt det är alltså! XD

Man skulle besvara tre frågor har bara en kvar nu, skööönt! Första frågan blev typ en sida.. andra frågan blev ganska kort men skitsamma. Den här veckan är fett jobbig. Två prov, en inlämning, tre redovisningar. Hoppas jag inte glömt något! Skönt nog har jag bara två redovisningar kvar, och halva inlämningen dårå.. Eller något. Vill fortfarande ha kebab, donken låter också fett gott. Och choklad så klart.. Känner mig fett hungrig och sugen HELA tiden, mys! Slutar om drygt en timme, har IA nu. Inviduellt arbete, roligt va? Så ska göra klart min supergulliga fördjupning nu! Kanske lägger in lite om den här sen, höhöhö. Inte för att ni pallar bry er men jaja. Baii boiis and gurls!<3

1 kommentar: