torsdag 2 februari 2012

Aktiva jag!

Slutade runt ett idag, skönt! Man fick dra efter provet, som förresten gick helt okej. Nu har man varit alldeles ensam hemma i många timmar. Älsklingen Erik är på väg hem, trots att jag saknar honom och trots att jag velat ha sällskap en längre period nu så vill jag ändå att han ska komma liiite senare. Har det gött, musik och chillar på mitt vis!

Har inte gjort den äckliga engelska-uppgiften än.. GAH ÅNGEST, hatar att plugga.. Gör den nog imorgon, på lunchen. Lunch = Plugg time. Ändå forever alone i skolan.  Erik messa nyss att han har med sig en tjockis-påse. Tjockis han är, ehehehe. Rolig jag är! Snackade järnet med Alex idag, mysigt. Twice faktiskt! Dock faila vårt andra samtal och blev inte alls lika mysigt, utan ganska drygt. Så det kan gå! Bättre lycka nästa gång, right? ;)

Jag har ingen aning om hur man bloggar bra, så hoppas att jag inte är allt för tråkig. Känns som att jag har lust att göra femtioåtta blogginlägg varje dag. Okej, varje dag och varje dag.. Skapade typ bloggen igår men det jag menar att jag idag velat blogga mer än vad jag gjort och det här är typ det tredje inlägget idag. Aktiv man är!

Ska snygga till bloggen mer sen, när jag orkar och har tid. Ska föröka fixa lite bilder och såndant i inlägg också, eller? Ska rulla vidare nu så att eh.. Ciao!

1 kommentar:

  1. Men jag sa ju åt dig att göra engelskan.......................!

    "Haha tjockisar ni är" tänkte jag när jag såg mitt tomma kakpaket liggandes på golvet.

    Fortsätt skriv som du gör, men fixa bilder (Y)Y(Y)Y)Y(Y)(Y)Y)YY)Y(Y()Y)

    SvaraRadera