söndag 7 september 2014

Bild på håret!

Jag vaknade strax efter tolv och gick motvilligt upp. Jag har än så länge bara suttit vid datorn. (Läs: Legat.) Någonstans runt klockan fyra, halv fem så ska jag möta upp en kompis från skolan och låna en bok av henne. Så jag lyckas i alla fall läsa kapitlet i den ena boken som vi ska ha läst imorgon. Det blir svårare med den andra. Den får jag på tisdag, så får läsa ikapp då. Imorgon börjar jag jobba också. Känns läskigt men tror det blir bra ändå. Hoppas jag.

Ingen aning om vad jag hoppas kring kalorier idag. Igår åt jag is för första gången. För att inte äta massa mer skit, så jävla fail i och med att jag åt Toblerone igår. Ångest. Vill äta allt och inget och lagom på en och samma gång.

Tänkte visa en bild på håret men vill att ni ska veta att det är stylat på bilden och att jag inte kan göra sådana lockar. Än. Samt att jag inte fått till färgen än. Löshåret är lite mörkare än mitt eget men på grund av blixt så syns inte detta. Ska göra en snäll "blekning" snart, när mamma har tid. Väldigt slitna toppar som ni ser haha! Jag är nöjd, vill bara få till färgen ordentligt. Känns dock riktigt kul att ha så långt och tjockt hår. Lägger jag fram håret så går det ner till revbenen, på ryggen blir det jättelångt. (Och väldigt varmt faktiskt, haha!)


3 kommentarer: