tisdag 23 september 2014

Blandade dagar.

I torsdags och fredags pluggade jag mest. Åt ca 1500 på torsdagen och mer på fredagen. Även lördagen blev fylld av kalorier. Jag, Erik och hans kompis nattgibbade på Inferno Online. Skitkul att spela massa spel men ångest över allt man åt den dagen. Sedan var man lite trött, dock inte överdrivet. Vi kom väl hem tjugo i sju på morgonen. Vaknade två men gick upp halv tre. Dagen spenderades i stort sätt i sängen. Serier, tv-spel och socker. Så väldigt många kalorier denna dag med. Orkade inte ens räkna men hetsade inte i alla fall. Dock har jag haft en hängande känsla av ångest i flera dagar. Även när jag har kul så vägrar känslan släppa.

Igår åt jag ca 1200. Var ingen skola men träffade min grupp och vi höll på med grupparbetet, tills jag skulle iväg och jobba. Eleverna var lite stökiga och jag var trött så det var inte särskilt peppande. Kom hem runt halv nio-nio och var rätt seg men såg lite serier och mös med Erik.

Idag pluggade jag återigen med min grupp och eftersom att jag hade en arbetsintervju var jag tvungen att dra. Som tur var så var det inte så mycket kvar när jag gick. Arbetsintervjun gällde ett jobb på Coop och det kändes ganska bra. Spelar inte så där jättestor roll om jag får jobbet eller inte. Har läxhjälpsjobbet och jag har precis fått ett söndagsjobb av en av mammas kompisar. Vet inte riktigt vad jag ska göra men det handlar väl om att se till att hålla koll på listor och att lastbilarna åker till rätt ställen med rätt saker, om jag förstått rätt. Hoppas det går bra i alla fall. Tror det går bra, mammas kompis kommer även vara där och förklara så det känns skönt.

Idag har jag ätit alldeles för mycket. Eller snarare alldeles för FEL. Glass till middag. Jag har inte ätit en enda riktig måltid idag. Varför är jag så dålig på att äta riktig mat? Det var riktigt pinsamt på grupparbetet idag. Vi var hemma hos en tjej och hon hade lagat mat. Nyttig dessutom. Men jag kunde inte äta. Sa att jag inte var hungrig och att jag var mer en person som äter på kvällen, vilket dock stämmer men sjukt var jobbigt och nervöst det kändes. Varför är mat så svårt? Ätit runt 1500 idag... Ångest.

Jag vill fortfarande bara försvinna. Den här ständigt tryckande ångesten gör allt så olidligt. Jag har ont i bröstet, yrsel, huvudvärk m.m trots att jag inte svält på flera dagar. Känns så himla triggande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar