söndag 21 september 2014

Molande ångest.

De senaste dagarna har varit bra och tunga. Just nu känner jag mig ganska likgiltig, fast samtidigt en gnagande känsla av ångest. Alldeles för många kalorier och jag har inte ens vågat räkna. Ingen hets men ändå. Någon dag kanske var hetslik i kalorier men inte i hetsbeteendet och det tycker jag är viktigt att skilja på.

Jag har nyss duschat och fönat håret. Ska snart se Teen Wolf med Erik från början. Är rädd att det kommer suga i och med att jag kommit längre. (Alltså det lär ju vara ganska b, brukar vara så när man ser om serier. För de tjänar ju mer pengar med tiden = bättre kvalité.)

Ska skriva mer sen. Orkar inte mer nu. Mår som sagt inte super. Skriv gärna ni istället. Hur mår ni, vad händer i era liv? Kramar!

2 kommentarer:

  1. Går upp och ner hela tiden från dag till dag men för tillfället är det ganska bra med mig. Mycket i skolan just nu men det känns som att det kommer ordna sig.
    Har inte ätit något sen igår (klockan är nu 12.10) och det känns fantastiskt. Fryser och känner mig yr och lätt svinfärdig. Kanske låter stört men jag älskar den känslan.
    Håller med dig om att det är viktigt att skilja på hetsbeteende och att äta många kalorier.
    Hoppas du mår bättre snart. Kram <3

    SvaraRadera
  2. Svimfärdig skulle det stå, inte svinfärdig :)

    SvaraRadera