söndag 7 september 2014

Dizzy.

Intag: 693 kalorier.

Jag är okej-nöjd. Trodde ett tag att det skulle bli värre, åt tyvärr choklad för 263... Kollat på How to Train your Dragon 2 idag, den var bra! Annars har min moster varit här, hon åker till USA på månad och är borta i fem veckor. Kommer sakna som sagt.

Nu är jag väldigt trött, inte så konstigt när klockan är tjugo i fyra. Är dessutom ganska dizzy men inte på det vanliga sättet, som man hatälskar. Nej, det här hatar jag. Typ om jag sitter i sängen och istället vill lägga mig på mage vid datorn så blir jag typ dizzy fast med större tryck och det gör liksom skitont i hela huvudet. Tragiskt egentligen att jag säger att jag har en slags hatkärlek för den "vanliga" dizzy-känslan, som jag bland annat får när jag ställer mig upp.

Nej, nu ska jag fan stänga av datorn. Känner att jag skulle kunna skriva massa mer men orkar inte och tvivlar på att ni vill ha så långa inlägg hah. Hur är det med er?

1 kommentar:

  1. Förstår precis, dizzy för man äter för lite är så värt men inte annars :P

    SvaraRadera