torsdag 4 september 2014

Böcker.

Gårdagens intag: 979 kalorier. 

Intaget gick okej igår.

Efter att jag köpt den där boken så åkte jag hem igen. Jag och Erik åt middag, tittade på Suits och spelade TV-spel. Jag duschade även och testade återigen silvershampoo för att få löshåret ljusare. Det blev lite ljusare men inte tillräckligt. Vet inte om jag ska fortsätta med silvershampoo eller om jag ska köra en snällblekning som frisören som satte i löshåret tipsade om. Vi får se.

Idag började jag tio men var tidig som vanligt. Hade en lektion på 1,5 som inte var särskilt givande. Rast till ett, så jag börjar om en kvart igen. Har under rasten lyckats köpa två till böcker till skolan. Känns bra.

Inte ätit något än, utan lever på en flaska cola zero. Har med en proteinbar ifall jag känner att jag behöver det. Slutar klockan 17 och sedan ska jag nog köpa lite småsaker till skolan. Vi får se hur det blir.

Har ganska mycket ångest över kroppen och jag vill bara ner, ner, ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar