lördag 27 september 2014

Jag vet inte hur jag ska hantera det här.

Gårdagens kalorier: Ca 900.

Ångest i stort sett hela dagen. Först hade jag en föreläsning och sedan åkte jag hem med Erik. Det bestämdes att vi skulle på bio med hans kompis och kompisens tjej. Ångest direkt. Vi såg Let´s be cops. Helt okej. Alltså den är ganska rolig men som de flesta amerikanska komedier så är det alldeles för mycket sexualisering av kvinnor och fatshaming. Mest fatshaming i denna. Hatar.

Idag har jag ätit mycket. Inte räknat än. Mår så sjukt dåligt bara och känner mig tjockast i världen. Klockan nio ska jag och Erik gå på bio. Ska få se den film jag vill se. The Maze Runner. Tror den är bra.

Just nu kollar jag och Erik på Teen Wolf. Jag har mest en tryckande ångest. Ångrar att jag redan ätit så mycket. Rädd för att äta massa choklad på bion. Har ätit ungefär 1300-1500 redan. Kan inte allt bara sluta vara så svårt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar