onsdag 3 september 2014

Gårdagens äventyr.

Gårdagens intag: Ca 700 kalorier. 

Igår började skolan 8:15. Riktigt jobbigt och jag fick cirka tre timmars sömn. I skolan hade vi två föreläsningar.  Alltså mer som välkomnande och så. "Riktiga skolan" har inte börjat än. Sedan var det lite info i klassrummen och väldigt mycket lekar hah. Åkte hem sen och var sjukt trött. Kom hem och satte på mig typer sovkläder haha!  Efter ett tag ringde Eriks kompis och ville att vi skulle äta med honom och han tjej. Så det var bara att klä på sig ordentliga kläder och åka. Åt en plocksallad och spelade kort. Var dock jobbigt att äta. Vi kom hem halvsent på kvällen och trots att jag nästan somnade på bussen så spelade vi TV-spel. Däckade kring halv två. Antagligen tidigast på minst en månad.

Idag var det en välkomstdag på Stockholms universitet men det var inte obligatoriskt och jag var trött, så åkte inte heh. Nu sitter jag på tunnelbanan med Erik på väg till Slussen. Ska köpa en bok av en tjej där. Begagnad kurslitteratur ftw!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar