måndag 29 september 2014

Jag vill bara leva i min bubbla.

Filmen i lördags var riktigt bra men tyvärr åt jag massor. Vet inte ens hur mycket.

Igår jobbade jag i ungefär sex timmar, där minst fyra av dessa var ganska fysiskt krävande. I alla fall av mig. Jag har träningsvärk. Det är ett slags lagerarbete. Det kommer lastbilar med stora "burar" med saker på som sedan ska ges till rätt budbilar. Förutom att de är ganska tunga så behövde man halvofta ommöblera på burarna. Det är 18 små kartonger med kassar i på varje "vagn" och det finns olika färger. Så man måste se till att rätt bil får rätt saker. Det blev en del lyftande av och på med tunga kartonger och släppande av vagnar. Det gick hur som helst bra och det känns så underbart att veta att man tjänar pengar. Dessutom måste jag ha bränt en hel del kalorier på det, vilket verkligen behövdes med tanke på att jag bara åt skit igår. Vet inte hur många kalorier men jobbpasset gjorde det ändå mer okej.

Idag har jag redan ätit 550 kalorier. I form av choklad dessutom. Så jävla svag. Jag har inte gjort något idag, bara suttit lite vid datorn. Klockan fyra ska jag jobba, haha! Låter säkert som jag jobbar hela tiden men det gör jag inte. Har läxhjälpen idag, inte särskilt fysiskt. Förutom promenaden fram och tillbaka till skolan. Det tar ungefär tjugo minuter att gå dit och sedan tjugo minuter tillbaka. Så en fyrtio minuter lång promenad är bättre än inget.

Jag måste åka hemifrån om typ en timme. Vill inte. Vill bara ligga i sängen med Erik, kolla serier och äta skit. Är sjukt sugen på en pastasallad. Varför är det så jobbigt att sätta på sig "riktiga" kläder och möta människor man inte känner? Sitter i mjukisbyxor och ett nattlinne nu. Jävligt bra kombo. Snart måste man sätta på sig tajta byxor och någon vettig tröja. Orkar inte.

2 kommentarer:

  1. Det där med att kolla på serier en hel dag och äta skit, förstår precis hur du menar. Känner själv ofta för att göra det och bara skita i allt.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Jag har också ätit skit. Fre-lör-sön levde jag på mjölkchokladkakor, chips i olika smaker, läsk, ballerinakex och Kinder-choklad m.m. Fo reals. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Suck... I feel ya:/ kram<3

    SvaraRadera