fredag 26 september 2014

Jag är sämst på att uppdatera.

Onsdagens kalorier: 878.

Hade en lunch med en gammal bekant, riktigt trevligt trots ångest. Sedan pluggade jag lite innan jag drog vidare till jobbet. Kom hem ganska sent och var trött. Segade mest framför TV:n med Erik.

Torsdagens kalorier: Ca 1500.

Ughhhh... Först hade jag ett seminarium i skolan, sedan satt jag och en tjej i klassen kvar och pluggade. Hon ville att jag skulle med ut till en pub och ta en dricka på kvällen. Åkte hem. Hade ångest och småpluggade lite. Kramade mest på Erik faktiskt. Sedan åkte jag in till stan igen. Åt en pastasallad och drack tre cider, som tur var de inte så stora. 205 kalorier flaskan.



Just nu sitter jag i skolan. Har mest skickat lite mail och letat kurslitteratur fast jag borde plugga. Har en föreläsning klockan 13 och ska försöka plugga lite innan i alla fall. Helst lite efter med. Dricker cola zero och har en proteinbar i ryggsäcken. Hoppas verkligen att jag inte äter den. Det är fredag. Jag är ledig. Erik är ledig. Lika bra att svälta så länge man kan. Har ingen aning om vad vi ska göra idag. Känner mig genast ångestfylld och opepp på allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar