fredag 26 september 2014

Ingen ork.

Föreläsningen slutade för över en halvtimme sedan, jag sitter fortfarande kvar i skolan. Försöker plugga lite men går så där. Har mensvärk och där med cravings. Vill hetsa och svälta på en och samma gång. Jag har inte ätit något än, är egentligen inte hungrig ens. Bara sugen. Erik ska höra av sig när han slutar och då ska jag packa ihop och möta honom. Ingen aning om vad vi ska göra idag. Ett tag var det prat om utgång men jag vet inte längre. Pratade med några kompisar och de skulle inte ut. Dessutom så kom min mens som sagt idag, så känns mindre kul då. Sedan så känns alkohol inte så bra. Kalorier och gör så att förbränningen blir långsammare under någon dag. Dåligt för ekonomin också. Ah, ni ser ju hur positiv jag är.

Jag är så seg. Vill bara ligga inne på mitt rum och äta, äta, äta och se på serier, filmer och spela TV-spel och förneka att jag är tjock genom att gömma mig i pösiga kläder och under ett täcke. Det är så lockande. Fast även det känns dumt. Kalorier och dåligt för ekonomin. Jag orkar fan inte tänka mer. Jag vill ha barngodis, choklad, kakor och bakverk. Jag orkar inte. Jag vet inte ens vad jag ska skriva mer. Känner mig bara seg, nere och hetssugen. Samtidigt blir jag äcklad när jag tänker på hets. (Hetsbeteendet inte själva maten.)

Jag är så stressad över ingenting. Stressad över att leva. Livet känns meningslöst. Allt jag vill är att vara med Erik och förneka att min kropp existerar.

1 kommentar:

  1. Hetsade igår och hatar mig själv idag; snacka om att det inte var värt det. Jag var inte ens hungrig, det var bara menshets. FUCK HORMONER!

    SvaraRadera