måndag 1 oktober 2012

Bra med sovmorgon, trots vakenhet.

Första oktober, en måndag, det bara skriker starta! :)

Ligger på 130 kcal typ. Blev Varma koppen sparris = 110 kcal. Smakade imorse en pytteliten vit chokladbit som var max 20 kcal, men vi räknar att det är 20. Har med mig två äpplen, en cola zero och vatten till skolan. Packade ur godiset jag tydligen hade i väskan, och lite onödiga papper. Nu kan jag inte ens äta choklad i skolan, om jag skulle vilja alltså.

Undra vad det blir för middag? Ska fan köra nu. Så jäkla pepp! Kollat fitspo och thinspo bilder och videos. Blir kanske en PW idag om inte jag har för mycket att plugga. Erik vill ju åka inlines igen så funkar bra för mig att gå och springa. Annars blir det väl en annan dag.


Men har hoppat runt lite, gjort situps, squats och två benövningar. :) Bra att jag gick upp tidigt ändå, fått en del gjort och snart bär det av till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar