lördag 27 oktober 2012

Det skulle bli en bra dag.

Tog ett klipp på youtube som heter "Weight loss yoga for beginners" typ. Var knappt tio min lång, höll på i sju kanske? Jag SÖG! Försökte och visa grejer gick småbra men gud så ovig jag är och fan vad jobbigt det är egentligen. Man rör sig ju inte mycket men fyfan haha! Ska snart göra "mina" övningar, alltså strechta/tänja ut på olika sätt. Funderar på att springa på bandet sedan, vet inte. Varför är jag så omotoverad idag för? Här om dagen var jag ju pepp! :(

Tror inte det blir ut och springa i allafall, halka, kallt och snart mörkt. ÅHHH!


Maten har gått dåligt som fan. Ätit typ 1200 kalorier redan! Med NOLL näring. Nudelsoppa till frukost/lunch = 408 kcal. Sedan två digistivebars typ? Små kakor typ... 115 kcal styck = totalt 230 kcal. Sedan två, TVÅ, kexchoklad... 280kcalX2 = 560 kalorier!


408+230+560 = 1198. Sedan håller jag på med en burk cola noll som är ca 2 kcal. Så 1200 på skit. Bra där! Det här skulle bli en bra dag. Vet inte vad jag ska göra nu. DAMP, vill bara sova, spela WoW, hitta på roliga saker med Erik och kompisar.

Stretch nu.. "jippie"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar