söndag 14 oktober 2012

Hets-Nathalie!

Proven gick helt okej.


Men maten går som vanligt skit på helger. I fredags åt jag minst 2500 kcal. Igår åt jag minst samma säkert. Igår åt jag bara socker, ingen mat alls. Helt stört, så jävla dum och tjock. Dum som jag är äter jag Ballerinakakor nu, visste ni att EN innehåller 70 kcal? Jag har ätit tre, snart fyra. Så himla dålig! "Nya tag imorgon, blablabla..." Vill dö typ, bara umgås med Erik och ha det bra i resten av livet. Och bara bli smal rent magiskt.. Bråkade med Erik i ett par TIMMAR igår, därför jag vill vara massa med honom.

Funderar dock på att träna idag.

Btw vägde mig i onsdags och sedan i fredags. Hade gått upp kilot jag gått ner. Blev så less, förstörde halva dagen. Mamma sa att det var mat och vattenvikt, och det visste jag väl. Arg ändå. Men idag vägde jag mig igen, men relativt "tom". Bara sju Ballerinakakor typ, har gått ner kilot igen! Trots dunderhetsandet! Åhh, så glad! :) Ska kämpa neråt, hoppas jag! Säger ju jämt det, men så svårt att hålla på helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar