söndag 14 oktober 2012

Jag har ingen aning.

Intag: 490 kalorier.

Snart blir det mer.

Åh, orkar inte. För mycket tankar varje dag om mat, vikt, kcal, träning, ALLT.
Undrar om det mamma sa om p-piller, måste inte vara att man äter mer. Utan blir hormonförändring och shit. Blir så snurrig av allt och jag vill bara lyckas. Kommer jag lyckas? Antagligen inte, men borde väl få gå ner 2,6 iaf? Trivdes ganska bra då, kommer säkert inte se någon skillnad. Men KÄNNA, och några par byxor kommer nog inte vara sååå tajta. Helst skulle jag ju vilja gå ner 6,6. Minst. Tror jag. Jag vet inte. Varför är allt så svårt?


Ibland vill jag bara köra asextremt! Träna mycket, äta bra och lagom mycket. Ibland köra ungefär som nu, minus helghets. Antar att det skulle vara lättast för mig.. Ibland vill jag gå och svälta, men inte på riktigt. Skulle faila efter fyra timmar liksom. Är som ett spädbarn fan, behöver mat hela tiden. Just nu går det bra, inte ätit sedan kakorna. Men ska snart fixa nudelsoppa. Yay tomma, näringslösa kalorier... Jag är så förvirrad och det känns som att ingen jag känner fattar, eller bryr sig. Tankarna kastar sig fram och tillbaka, gå ner lite, gå ner mycket, inte gå ner alls. Jag vet inte vad jag vill.

Någon som är i liknande situation?

3 kommentarer:

  1. Sv: Jo, det är ett steg i rätt riktning :) Det finns ingen anledning till att hålla hemligheter för varandra om man har tänkt spendera resten av sina liv sida vid sida.

    SvaraRadera
  2. Fin blogg! :)
    Kolla gärna in min om du har lust,skulle vara kul :)

    SvaraRadera
  3. Åh jag känner igen det där, jobbiga tankar :/

    Sv: Jo, jag vet att en del bilder är fake men det är ändå inspirerande :)
    Jag vet inte, det är ju som inte jag som bestämmer i gruppen och det är en hemlig grupp. Vågar inte lova nåt!

    SvaraRadera