tisdag 30 oktober 2012

Känner det på mig.

Idag blir en dålig matdag, jag bara vet det. Ätit 450 kalorier, chips. Bra där... Kommer antagligen äta mackor, nudelsoppa och/eller Varma koppen, choklad och kanske något mer. Äter jag allt det där hamnar jag nog på ca 1500, kan ju bli att jag äter mer eller mindre.

Vet inte vad jag ska göra idag, känns som att lovet är slut snart. Har tre planer som ska göras på två dagar fömodligen? Hoppas på att kunna flytta den ena till fredag. Ska höra med Erik+Madde.

Planerna är att Madde och hennes kompis Erik vill träffa mig och min Erik. Typ ta en fika eller något, jag vet inte riktigt vad som är tänkt. Alex vill ha filmkväll med mig och "min" Erik. Erik vill hitta på något med mig. Och han är bara ledig två dagar. Så hoppas att det ska lösa sig på något sätt. Antingen om man kan flytta fikan till fredag eller att jag och Erik gör något mindre då. Eller så skjuter man på det till en annan vecka.

Nu ska jag nog göra mackor, hoppas dagen blir bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar