onsdag 3 oktober 2012

Ja, var ska man egentligen börja?

Jaaa, var ska man börja? Åt bara ett äpple i skolan igår, var ju bara en lektion. Träffar Erik sedan och drar runt och blir döhungriga. Kort och gott slutade det med kebab och lite choklad. För att sedan hemma, till film, bli lite mer chokald och en biskvi. Samt Varma koppen sparris.

Resulterade i ca 2000 kcal. Idag ska det bli en bra dag, har ätit ett äpple. Har med mig två mackor, cottage cheese 4%, ett till äpple och cola zero, samt Knorrs svar på Varma koppen typ. Bara 50 kcal, asbra! ;)

Går ju lång dag idag så blir väl mest att äta i skolan, sen antagligen en middag hemma. Ska försöka satsa på lax, grönsaker och cottage cheese igen! Gott, mättande, bra helt enkelt. Hoppas på en promenad också, jag och älskling skulle försöka i allafall haha.

Har lite idéer som jag ska testa också. Ta banan och doppa i lätt vaniljyogurt och sedan frysa. Ska även testa att göra yogurtglass med och utan frukt. Samt isglass, med och utan frukt. Tror jag. Verkar ju nice haha. Hittar dock ingen bild just nu men såg en häromdagen, ni vet nog vad jag pratar om. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar