söndag 7 oktober 2012

Lite om min dag.

In: 554 kalorier.
Ut: 483 kalorier.

Totalt: 71 kalorier.

Ätit frukost och två rader choklad än så länge. Blev en tidig morgon promenad. Vi gick i en timme och tio minuter, jag brukar bränna kanske 750 eller något på samma tid i vanliga fall. Men sprang inget och vi gick i ett ganska lugnt tempo. Mamma har ju börjat med sin träning och mat nu, så hennes kondition är dålig. Och jag tycker min är dålig, aja haha. Vi gick jävligt tidigt, för att vara jag. På en helg, när man varit uppe halvsent. Innan nio var vi ute, fy! Men skönt att ha det gjort, får se om det blir något mer idag. Så jävla ont i huvudet.


Har även läst "The boy in the striped pyjamas" idag, på engelska. För ska vara bokcirkel imorgon typ. Den var riktigt, riktigt, riktigt bra! Finns på svenska om du föredrar det, men riktigt bra. :)

Ska äta något snart, tror jag. Inte direkt hungrig, men sugen. Och vill inte bli ashungrig sen, plus håller förbränningen igång haha. Eller är detta bara mitt sug som försöker få mig att äta? ;)

Väntar nog ett tag till!

1 kommentar: