onsdag 10 oktober 2012

Vet inte om jag är nöjd eller inte.

Ätit äpple för typ 100 kcal, en proteinbar för 340 och sedan lunch som jag hade med mig. Hade med mig två portioner typ, en till nu och en till senare. Eftersom att jag går till 18 idag. Men.. åt mer än halv. Snarare 2/3, minst! Hela dessa två portionen är 640 kcal. Pasta, tomatsås, kyckling och kronärtskockshjärtan. Asgott, verkligen men lite mycket pasta. Aja, vill inte ligga på för lågt för länge. Blir så nojig att jag ska förstöra förbränningen. (Jag vet att det tar tid men blir nojig ändå!)

Så när jag ätit pastan kommer jag ligga på 1080 typ. Egentligen är det inte mycket men känns som det bara för att jag vant mig lite att äta så på en hel dag. Aja, vi tar en lite större ätardag idag kanske? För att orka skolan och sedan plugga massa hemma. Vi får se. Råååkade ta med en biskvi och en bulle också, så de två tillsammans är ju säkert 700 kcal. Har en till proteinbar men den sparar jag till efter någon träning eller något.

Tror tyvärr inte att det blir någon PW idag, och jag som har kört i minst fem dagar i RAD och innan det var det också en del promenader. Aja, ska vara nöjd. Jag och Erik satte upp ett realistiskt mål att försöka ta en PW/joggingtur miinst tre gånger i veckan. Vi har redan tagit två denna och det blev typ fem förra så ska vara glad. 

Behöver verkligen plugga så får träna en annan dag. Blir så osäker på om jag ska vara nöjd eller inte, med mat, träning osv...

1 kommentar:

  1. 1080 är fortfarnde för lite, för att vara säker på att slippa nedsatt förbränning bör du äta minst 1300kcal/dag. :)

    Du vill inte ha mina lår, även om jag vet hur naivt det låter: mina ben ser inte ut så i verkligheten. Det var verkligen kameran som ljög, kanske för att jag böjde mig frammåt lite lätt för att kunna fotografera? Jag vet inte, men resultatet blev långt ifrån verklighetstroget.

    SvaraRadera