söndag 7 oktober 2012

Lite nya saker!

Först provade mamma och jag att göra kesellachokladbollar, asäckligt.

Sen har jag nyss gjort yogurtglass, äntligen! :) Den ena med banan och jordgubb och den andra med bara hallon. Vaniljyogurt användes. Den med bara hallon hamnade på 85 kalorier men den hade mer yogurt. Banan+jordgubb hamnade på 75 kalorier. Låter bra enligt mig! :)

Har fortfarande inte ätit något, utom lite yogurt från fingret, en pytteliten jordgubbsbit och en minimal bit av en kesellaboll. Som jag spottade ut. Ska jag räkna på det? Säkert max 10 kcal, kanske 20. Orkar inte bry mig.

Frågan är om man ska äta något, inte hungrig ju! Hmm, funtar på chips men känns ju jävligt onödigt. Men ligger så lågt haha. Vi får se, vi börjar nog med mat. Frågan är bara vad som ska ätas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar