fredag 19 oktober 2012

Fan, jag är tjock.

Nu får min mamma, som bantat ett tag, på sig mina Levis-jeans. Hon säger till mig att jag är smal men kallar sig själv tjock. Nu kan hon inte kalla mig smal längre, för vi är likadana. Okej, jag vet att vi har olika kroppsform och att jag är smalare än henne. Okej, jag tror de sitter tajt på henne och jag vet att hon inte får på sig storlek 34 i H&M´s byxor men småledsen ändå. Känner mig stor nu så ska fan köra, ångrar direkt att jag nyligen åt två Marianne-karameller. Sjukt ovärt. PW IT IS TODAY! Längtar tills jag kommer hem så jag kan dra ut. Bränna minst 500! MINST!

Ligger på 300+!!! Åt baren för ett tag sedan, för jag var hungrig. Måste börja fixa bättre frukostar. Vet inte vad Mariannegrejerna är, ska kolla upp när jag kommer hem. Fick ångest nu, jag är feeeeeeeeeeeeet..

1 kommentar: