tisdag 16 oktober 2012

Mat och träning.

Jag vet inte exakt vad jag ligger på, ska försöka räkna lite bättre sedan. Tippar på 850-950 kalorier.

Dock har jag nyss varit ute och sprungit, sjuuukt skönt! Brände 525 kalorier på mindre än 50 minuter! :D Orkade springa 20 minuter i sträck trots att jag inte sprungit på en vecka typ. Det kändes SÅ SKÖNT i benen. Förut såg jag träning bara som något jobbigt men nu kan det vara skönt också! Fast det är så klart fortfarande jobbigt. ;)

Min lunch blev en halvfettomatsås med kronärtskockshjärtan, ris och kyckling. Var gott, lite salt men gott. Erik och jag lagade, okej mest han. Gjorde såsen, så gullig liten kock jag har.<3 FAST när han skulle mixa såsen slät så hade han inte stängt locket ordentligt så.. det flög lite överallt. Kul tyckte jag men mamma i perfektionist. Roligt eller?

Aja ligger antagligen på max 400 kcal nu. Skönt!

1 kommentar: