lördag 6 oktober 2012

Gårdagens in och ut!

Ja, det blev till och med ett ut idag! ;)

Ca intag: 1097 kalorier.
Exakt utag: 513 kalorier.

Totalt: 584 kalorier.



Anledningen till ungefärligt intag är att jag inte kunnat väga skolmaten eller vet vad en rad apelsinkrokant innehåller. Sökte lite och jag chansar på 200. Annars har man ätit en proteinbar 230, en måltidsdryck 180, skolmat för ca 400, ett äpple 70, en påse med skruvar 480 haha ja jag är lite tjock. ;) Avslutade med Knorr´s creamy chicken, typ som Varma koppen, 50 kcal.


Tror något sådant, har tydligare på min döda telefon haha, men vet att intag och uttag stämmer relativt bra.

Måste säga en asbra grej, för mig som knappt orkade jogga 20 meter förut orkade nu MINST 2/3 varv på ett fält jag brukar gå/jogga runt. Erik peppade som fan så vi sprang i hela SJU MINUTER OCH FYRTIO SEKUNDER! Yay! :)

1 kommentar:

  1. Sv: alishasizezero har låst sin för att hennes pojkvän hittat bloggen.

    Du kan få lösenordet av mig, maila mig och skriv ålder och vars du bor. Så ska vi lösa det!:)

    SvaraRadera