onsdag 17 oktober 2012

Gårdagens in+ut, denna dag.

Vi säger att jag låg på 950, för att vara säker. Men åt lite till, fast tränade också.

Gårdagens in: 1342
Gårdagens ut: 525 kalorier.

Gårdagens totala: 817 kalorier.


Trots att jag åt lite choklad och glass så gick det ju bra! Blev dock ingen middag, fast var mätt sedan den maffiga lunchen så det är okej. :)

Nu är jag pepp, ska bli smaaal. Vågen ska börja visa neråt för fan! Kändes så bra  med träningen igår, sprang mer än vad jag gick. Sjukt skönt!

Idag blir det inte träning. Slutar 18 och har prov imorgon. Har en proteinbar, en halv lite cola zero, tre äpplen och en halvstor macka med mig. Blir väl det och lite skollunch. Kanske Varma koppen idag till middag. Mycket plugg, fuck religion.. Wish me luck!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar