måndag 29 oktober 2012

NYTT REKORD FÖR MIG!

Grymt nog tog jag mig ut! Innan jag börjat springa kände jag på mig att det skulle gå dåligt, kallt, blåsigt och jobbigt.

När jag väl börjat springa tänker jag för mig själv att jag åtminstone måste springa i 5 minuter, kommer till min jobbiga backe vid minut 6 och tänker "Äh, nedförsbacke efter detta. Kom igen!". Tänkte vid 10 min att jag skulle vara nöjd oavsett när jag slutade. Men kämpade och kämpade och till slut slog jag mitt personliga rekord. MED TIO MINUTER. Så istället för 25 min blev det 35. Känns helt stört och underbart. Känns som en aslång tid när jag tänker på det, när jag väl sprang kanske jag hade kunnat springa lite till men nöjde mig. Wow! :)

Allt som allt tog det 1 timme, 4 minuter och 51 sekunder. Sprang ju lite innan och en del efter. Men de där 35 var i rad, utan paus liksom. Åh.<3

Brände 703 kalorier och känns asbra. Ligger på lite under 200 kalorier nu och det känns bra. Sitter nu med en cola zero och myser, vill äta nu för att jag vet att förbränningen är GRYMT mycket bättre nu. Det är nu man ska få i sig protein för musklerna och skit om man vill för att förbränningen är hög. Det jag hatar är att jag sällan är hungrig direkt efter träning, och förbränningen är bara så här tipptopp i typ en timme. (Beror på träning, springa ja medan styrketräning kan höja upp till 36 timmar men då kör man HÅRT och man är van, annars 24 kanske? Minns inte.)

Vill gå upp till centrum och köpa lite underkläder samt kolla julklappar men orkar nog inte. SÅ skönt att sitta i sängen med datorn, vädret suger ju som sagt.

Vad och när ska man äta?

1 kommentar:

  1. Sv: Jag vet att man inte ska tänka så. Men jag tror dom flesta gör det. Den som inte gör det måste ha ett samvete som aldrig kan blir dåligt. Asså jag vet ju att det inte är mitt fel och att jag inte kan göra så mycket, kunde inte det då heller med de uppgifter jag hade om henne, eftersom det inte var sanna. Men jag kan ju ändå inte låta bli att undra vars hon är..;/ Tack fina du!<3

    SvaraRadera