måndag 29 oktober 2012

Jag vill inte regna bort, bara för att världen gör det.

Hamnade typ på 1460 kalorier igår, ganska nöjd ändå. För jag trodde att det skulle bli storhets hemma. Jag och Erik var sugna men det blev liksom aldrig av, suget försvann lite. Så jag vet att det kommer bli av en annan dag, snart, jag bara vet det. För jag känner ju oss, två små tjockisar.

Vädret lockar ju inte alls men funderar på att verkligen gå ut idag, vill inte men känns som att jag måste. Vill ju inte att konditionen ska regna bort bara för att världen gör det. Jag vill inte heller regna bort. Jag vill stå kvar, ta näring från regnet och vara starkast av alla.

Fått i mig 592 kalorier idag, blev en digistivegrej för 115 sedan stor frukost. Fyra mackor, alla med smör, hälften med skinka. Gott men kanske inte det bästa. Aja, jag ska ändå bränna idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar