tisdag 26 mars 2013

Ångesten biter.

Ligger lätt på 1000 kalorier nu. Ångest. Mår fortfarande dåligt men hoppas det går över, skulle vara bäst att gymma idag. Dock vet jag inte om jag orkar. Åh, måndag-torsdag gick asbra förra veckan och sen förstördes allt. Vill bara bli frisk, sen äta bra och träna på. Måste gå ner fan. Vill väga under 50 till sommaren. Ligger på 53,3 ungefär, för någon dag sedan i alla fall. Så skulle vara skönt att gå ner typ 5,3-7,3 kilo. Oj, vad mycket det låter. Lång väg ner. Vill ju ligga på 46-48, låter så fint!

Frågan är, om jag skärper mig SENAST under/efter lovet, hur lång tid tar det då? Om två månader är det i slutet av maj, väldigt nära juni och sommaren alltså. Räknade nyss ut att det är 97 dagar, alltså 13,8 veckor, till första juni. Tar man mitten av juni så får man typ två veckor till. Borde kunna gå ner åtminstone 5,3 om jag skärper mig då. Funderar på att köra detox eller fasta snart, kanske fem och två dagars grejen. Man äter normalt fem dagar, men ligger på 600 max under två. Fast det känns segt. Ska prata med någon hälsokostgrej snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar