måndag 4 mars 2013

Kaloritankar.

Nu när skolan börjar igen så kommer jag bli mer aktiv på bloggen igen. Har ätit en energybar för 170 kalorier och lite skollunch som jag gissar mig till 250 kalorier. Alltså har jag ätit för 420 kalorier än så länge. Går till kvart i fyra idag så får se vart jag hamnar, lite läskigt men blir nog bra!

Ganska mätt, dricker vatten så jag inte ska börja äta massa mellanmål jag har med mig. har cirka 650 kalorier med mig. En måltidsbar 190, en proteinshake 224, en musli bar 89 och en bar från Fruitus 132. Ska dock bara ta en eller två av dem idag. Inte shaken, den innehåller mest. Möjligt att jag bara tar den. Funderar på kyckling med grönt idag, men lär inte bli så för när jag väl står i köket så är det för enkelt att ta det man är sugen på. ÅH, hoppas bara på en bra dag med inte för många kalorier. Måste plugga mer filosofi idag, prov imorgon.

Märkte något bra/dåligt idag. Kollade matsedeln, korvstroganoff med ris imorgon. Dock börjar jag EFTER lunchen, alltså kan jag äta hemma. Bra för att det blir mindre kalorier och jag slipper riskera att överäta. Det "dåliga" är att det är en av mina favoriträtter och jag hoppas att jag inte åker in till skolan för tidigt. Gud vad tjockt det där lät.. Hur som helst, det är mest bra att jag har min korta dag imorgon så jag slipper kalorier som jag knappt kan hålla koll på.

Kul med långt inlägg igen, slänger in en bild också.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar