torsdag 21 mars 2013

Jag ska bli smal.

Gårdagens intag: ca 1300.

Gick helt okej då. Idag ska det gå bra. Har haft tre bra dagar i rad så vill få denna bra också, för imorgon ska jag väga mig. Köpt tre flaskor cola zero och två äpplen haha! Har även en proteinshake med mig. Funtar på att dissa skollunchen. Den ger mig ändå ångest. Har noll koll på kalorier och dylikt.

Ska antagligen gymma idag, med Erik. Så kommer bränna lite och kan därför äta utan total ångest, hehe. Hoppas bara dagen blir bra, måste plugga också. Vågen måste vara snäll snart. Jag orkar inte mer med vikt. Upp, upp, upp visar vågen. Men jag vill ju ner, ner, ner! En dag! Jag ska bli smal.

Inget gym med mamma. Jag och mamma har ju fortfarande inte pratat med varandra, lite konstigt men jag känner att det inte spelar så stor roll. Känner inte att hon älskar mig ens, jag vet ATT hon GÖR det men det KÄNNS inte så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar