onsdag 20 mars 2013

Suget tar över snart.

Åt lunch för säkert 500. Så ligger på typ 536. Har sockerfria pastiller för 4 kcal/styck med mig. Samt sockerfria tuggummin och cola zero. Går till 18 idag, åhhhhhh. Rädd för att hetsa. Hamnat lågt två dagar i rad, rädd att suget tar över och att jag äter för mycket.

Trodde jag bara hade en proteinshake för 244 kalorier med mig, men hade även 40 gram vanlig mjölkchoklad med mig. Jag är sugen på choklad... ugh! Sedan finns ju ett ställe där man kan köpa massa skit, vill ha Twix men får inte köpa det. Men åh jag vill.. Tänk Nathalie, det är 288 kalorier. Usch!

DAMP, DAMP, DAMP! Kommer inte träna idag heller, ingen tid direkt. Måste plugga. Går till sex. Kanske en promenad men antagligen inte. Vet inte hur mycket jag ska tillåta mig att äta idag! Hamnat lågt så då vill jag ju göra det. 1500 känns på tok för högt, även om det är det som rekommenderas. Max 1200? 1500? 1300? 800? 900? 1000? JAG VET INTE! ÅNGEST.

1 kommentar:

  1. SV. Problemet är att jag endast har perioder som innebär hunger med kontroll eller hunger utan kontroll ;)

    Du är ändå stark som dricker/äter så pass mycket grejer med sötningsmedel, jag får tyvärr ännu större sockersug när jag gör det :(
    Någonting jag brukar göra när jag har en choklad och vet att det är fel men känner suget. Men släng iväg den, det brukar jag göra. Och mår fruktansvärt bra av att slänga den ;)
    Lycka till Kram!

    SvaraRadera