söndag 10 mars 2013

Tränat!

Tränat i 33 minuter, mest joggat runt/på plats. Gjort lite stretchövningar, många knäböj och jacking jacks och en del annat! Bränt 350 kalorier, känns jävligt bra. Idag ska bli en bra dag! Tog träningsinspiration från Utmaningbeachbody, kolla där om du behöver tips. :)

Blev förvånad över att jag orkade så mycket, i ett tempo där jag inte stod still liksom. Inte tränat på länge. Hade tänkt bränna 100-150 kalorier. Sen var det kul så jag tänkte 200, 250, 300, 350! Hahah, inget negativt om det inte.

Magen är kall och jag är svettig, bra tecken! Ska hoppa in i duschen nu!

3 kommentarer:

  1. Super nice med träning!! Själv vill jag bara ut och springa i timmar, det spritter i kroppen!! Men självklart så har jag slagit knät, haha karma? ;)
    Kram!

    SvaraRadera