onsdag 6 mars 2013

Vad ska jag äta?

Lite ångest. Ligger på 372 kalorier.

12 från pastiller, resten var lunch. Fiskpanett, lite pasta, sallad. Måste försöka att inte hetsa i mig mellanmål bara för att jag åt nu. Dricka cola noll, dricka cola noll, dricka cola noll... Ska klara mig resten av dagen på 600-800. Visst det är mycket, speciellt om jag jämför mig med er. Men jag äter mer, därför jag är fetare också. Har massa kalorier med mig, fan. Trodde jag skulle klara mig på de grejerna och bara äta grönsaker. Hoppades på ärtor, som så klart inte fanns och så blev jag irriterad. En tjej i min klass sa att jag åt lite, tog två bitar med fisk. De är inte så stora bitar, hon tog 5-6 bitar.

Hur som helst så är jag väldigt orolig nu. Rädd för att äta för mycket. Får inte hända. Får jag en bra dag, är det enklare att få en till bra. Jobbiga är att detta är den jobbigaste dagen typ, går ju till 18. Men verkar som att vi ska se film på lektionen. Sen så är det ju vägning på fredag. Vägning på fredag. Vägning på fredag. Vägning på fredag. Urk, kommer säkert ha gått upp. Orkar inte... Får nog äta... 300-400 i skolan, för då kan jag äta 300-500 kalorier hemma. Beror på om jag äter 1000 eller 1200. Ska verkligen försöka att vara stark och inte överäta hemma. Glassen var så sjuuukt onödig igår, kände liksom hur dumt det var. Både innan, under och efter att man åt. Usch.

Har en shake på 244, en mellanmålsbar på 147, en bar på 170 och en bar på 190. Så kan antingen ta shaken bara, eller shaken och lilla baren. Eller två barer. Eller bara en. Vi får se vad som  händer. ÅNGEST. Kommer äta, bara vet det. Frågan är bara vad.

Tips på middag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar