tisdag 5 mars 2013

Provet gick okej.

Redan ätit för 1042 kalorier idag, lite läskigt men ska nog gå!

Blev att jag åt fucking 100 gram apelsinkrokant-choklad för 535 kalorier, därför det fucka igår.

Provet kändes helt okej, till och med ganska bra på vissa delar. Åt en liten bar för 89 kalorier under provet, tyvärr även Cavalier för 187... Mindre bra. Borde bara tagit den ena. Struntsamma, gjort är gjort. Ätit lunch när jag kom hem, så lär nog inte hetsa. Vet ju att jag kan äta både middag och typ en frukt eller något. Hoppas det blir en bra dag. Måste nog plugga lite kommunikation, får se. Kanske gör det i skolan imorgon, hmm.

Verkar som att jag och Erik ska försöka titta på något snart. Djurprogram, Criminal minds eller någon film. Ska nog ta en Cola Zero för att minska suget nu också.

2 kommentarer:

  1. Skönt att provet gick bra. :)
    Ja, ta en burk/flaska med vår heliga dryck.

    Kramar. ♥

    SvaraRadera
  2. Kämpa på! Och jag röstar på Criminal Minds haha :D

    SvaraRadera