fredag 29 mars 2013

Vatten/hetsvikt? Nej tack!

Utvecklingssamtalet gick jättebra igår. Han sa många bra saker om mig och det känns skönt. Speciellt med tanke på vilka fula saker jag säger till mig själv.. Har ätit som tusan, skäms javisst! Försöker trycka bort känslorna och tänka att det är påsk och "okej". Går sådär va. Idag ska vi vara hos min gammelmormor klockan fyra och äta hur länge som helst.


Fick asgulliga påskägg av mamma igår, hon var så smidig när jag satt i fåtöljen och hon gick in i mitt rum och gömde vad hon hade i händerna haha..<3 Så nu har man massa godis, mindre bra. Det är lite för mycket liksom. Säkert tre kilo. Gah! Och massa saker jag gillar.

Efter idag, alltså imorgon, så ska jag nog försöka bli bättre. Antingen imorgon eller på måndag. (Söndag är dop!) Känns som att det varit för mycket kalorier i en hel vecka nu. </3

Väga sig behöver man ju inte ens göra, hundra kilo vatten och hetsvikt. Nej tack.

1 kommentar:

  1. Du kan klara det här sen! Och kom ihåg, bara för att det finns mycket mat så behöver man inte "vräka" i sig! Det löser sig tillslut! :)

    SvaraRadera