måndag 18 mars 2013

Nystarten har börjat!

Nu kör vi!

Idag är det studiedag. Sitter i köket äter frukost. Blev gröt med lättsockrad sylt! Gröt för 116 kalorier och sylt för 56 kalorier. Totalt 172, bra!

Ska med mamma till gymmet idag, dock ska vi bara köpa gymkort och kolla in stället. Verkar som att vi kanske ska gymma imorgon! Vi ska även fixa en sportbh till mig, så blir nog skönare att springa och träna då. Skönt. Har fixat massa träningsmusik i en mapp på datorn. Funderar på hur jag ska göra med den. Sätta in den på ett annat minneskort och ha i mobilen? Köpa en iPod/MP3? Vilken i såfall?

Problemet med min mobil är att när jag har den i fickan så kan musiken stänga av sig själv eller byta låt lite random. Ibland funkar det men oftast måste jag hålla i den. Hoppas det går bra i fickan när jag ska ut idag. Mm, jag ska ut och gå, helst springa lite. Beror ju på hur konditionen mår.

Planer idag är alltså:

- Äta bra.
- Ut och gå/springa.
- Fixa gymkort.
- Köpa sportbh.
- Plugga.

1 kommentar:

  1. Sv: Jag har tre just nu, men bytar tillbaka till comviq typ.. imorgon haha :D Du kan få mitt nummer då :)

    SvaraRadera