måndag 4 mars 2013

Mat och matte.

Svag. Ätit två barer. 89+132=221

Hamnar då på 641 kalorier, vilket är okej. Nu ska jag försöka att hålla mig tills jag kommer hem. Funderar på kyckling, grönsaker och kanske något till. Typ liten klick sås på kvarg. Sedan kanske man kan ta frukt eller något, försöka att inte äta godis bara för att man har kalorier kvar. Blir säkert dålig mat som typ nudelsoppa för 370 kalorier... Nej men kanske tomatsoppa? Eller massa frukt? Eller macka? Eller knäckebröd med soppa? Eller något annat? Vi får se när jag kommer in i köket. Brukar ta tid att välja.Sådär många "Eller...?" gånger tre brukar tänkas och jag ändrar mig hela tiden. Snabb tjej, verkligen! Erik brukar hinna välja, fixa och börja äta tills jag är klar.. Vi brukar göra så att jag får bestämma mig innan han börjar så vi kan äta tillsammans haha.

Fick tillbaka matteprovet, fixade A. Känns bra, dock kollade jag matrisen och vi snackade lite om några kriterier. Kan bli svårt att få ett A men jag ska kämpa och hoppas på det bästa.

1 kommentar:

  1. Grattis till A:t! Hade typ alla MVG i 9:an men men när dom gjort om systemet så går det totalt skit! :o
    Bra dag du hade också! Kram!

    SvaraRadera