fredag 15 mars 2013

Fröken Ångest har sina husdjur med sig.

Ligger på drygt 1250 kalorier. Gissningar är kul. Ätit ca 160 gram choklad, räknar på 850 kalorier. Sen typ lite tictac och mat för 400 kalorier. Orkar inte. Har en mörk dag. Allt är jobbigt och känns påträngande. Ångesten är på hög nivå.

Fyllde ju 18 igår, vilket medförde lite mer ångest. Jag borde ju vara smal nu!? Jag har bara ätit dålig nästan hela veckan. Jag vill hitta en bantarkompis och fasta, träna och äta bra och lite mat med. Peppa med sms, skype och allt man kan tänka sig. Bara bli smalast tillsammans. Asdåligt jag vet, men de är tankar jag har nu. Ångest, ångest, ångest.

Fröken Ångest har sina husdjur med sig och de klöser, klöser och klöser.

3 kommentarer:

  1. jag kan vara din peppkompis :D
    har du kik? :)

    SvaraRadera
  2. Du är ju så smal!

    Sv: Ja, bantarbuddies, det låter enna trevligt haha :'D

    SvaraRadera
  3. Hey! Jag behöver också folk att skriva med och berätta hur saker går osv! det känns så mycket lättare då!!!

    Grattis i efterskott förresten ^____^

    SvaraRadera