onsdag 20 mars 2013

Bråk.

Gårdagen!
Intag: 1225.
Uttag: 410.
Totalt: 815 kalorier.

Äta bra. (Relativt!)
Gymma. (Tränade i allafall!)
Plugga. (Inget pluggande, skitsamma!)


Blev inget gym, blev bråk istället. Det var obemannat när jag och Erik var på gymmet så han ska köpa idag istället. Planen ändrade tillbaka till att jag skulle gymma med mamma. Precis utanför porten börjar vi bråka och hon går in i igen. Det gör inte jag. Jag gråter lite och börjar jogga. Kommer bort till ett fält men går därifrån, joggar fram och tillbaka. Erik smsar, jag säger att han kan komma om han vill. Han vill. Jag springer till fältet och ställer den lätta ryggsäcken på en bänk. Börjar jogga fram och tillbaka, hoppa på stället och göra lite jumping jacks. Brände 228.

När Erik kommer så går vi en lugn promenad och pratar. Brände 182.

Sedan åkte vi lite buss, till centrum haha. Han köpte Subway och jag ett äpple till middag. Hade ändå ätit lite chips och choklad innan, så behövde inte mer. Plus promenaden hjälpte bra där. Sen tar vi en buss som tar typ en halvtimme, sen tillbaka typ en halvtimme. Slutade med att jag var borta minst tre timmar och kom hem halv elva. Sa inte ett ord till mamma och förhoppningsvis så kommer jag inte göra det heller. Usch, hon gör mig så arg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar