torsdag 7 mars 2013

Frågestund?

Här kommer ett lite långt inlägg!

Intag: 1339 kalorier.

Men kan ha helt fel, hoppas bara på det bästa.Jag ska förhoppningsvis inte äta något mer idag. Läskigt med vägning imorgon, hoppas på ner men lär ju stå upp på vågen... :(

Nu sitter jag i sängen med Erik, vi såg klart Criminal minds säsong sju idag. Känns lagom geeky!

Imorgon är det ju tänkt att man ska gå en lång promenad med skolan, eller någon annan aktivitet, men jag får stanna hemma och plugga istället. Snäll mamma!<3 Har en stor inlämning till imorgon som sagt, vill jag ha motion så går jag hellre ut till något spår jag känner till, då slipper jag åka så långt plus jag slipper bestämma matsäck. Problemet är att mamma bad mig för några dagar sen att fixa hårfärg till helgen typ men tänkte be Erik köpa det åt mig. Han jobbar ändå i stan.Verkar som att han kan det!

Märkt att jag får fler och fler sidvisningar, vet inte om det är för att samma personer besöker mig flera gånger eller om jag även fått fler besökare. Så tänkte följa trenden, ThePariah och TheUlzzangProject har ju frågestund. Något jag aldrig haft. Tänkte testa för skojs skull och se vart det leder!

Fråga på! :)

2 kommentarer:

  1. Vad är din högsta och lägsta vikt?
    Vilka är dina favorit-tvserier?
    Vad gör dig riktigt lycklig?
    :)

    SvaraRadera
  2. 1, Hur är erik, hur länge har ni varit tsm?
    2, Vad är ditt dröm bmi?
    3, föredrar du fit och nyttig eller smal-smal och ohälsosam?
    4, När började du tänka på mat, kroppar och viktminskning?

    SvaraRadera