fredag 8 mars 2013

Fyfan!

Sitter i sängen nu. Ändrade planer. Jag ska snart åka in till stan och köpa hårfärg så vi kan färga relativt tidigt och så kan jag sitta med färg medan jag pluggar.

Gått upp. Inte lite heller. 7 hekto. Hej äckliga 53. Hej äckliga bmi 20,4. För några veckor sen hade jag ett bmi på 20,0. Jag var så nära att kämpa mig neråt mot 19,x! Fuck it.

Det ska bli ändring. Jag ska börja äta bättre mat, börja träna, kan inte bara tänka på kalorierna längre. Åt för mycket salt och jag känner mig alldeles vätskefylld och äcklig. Nej, usch och fy... På torsdag fyller jag år, 18 äckliga år. Vill inte bli "vuxen"... Men det positiva är att jag kommer att kunna gymma på 24/7 gymmet vi har i närheten! Vi kommer fira mig på lördagen, så då kommer det bli massa fett och kalorier. Lugnt.

Någon dag efter detta ska jag nog starta en detox eller fasta. Ska som sagt upp till typ någon Life eller dylikt och fråga vad som är bäst och så vidare. Funderar på detox.

Har inte bestämt mig för hur vida jag ska sköta mig idag/under helgen. Veckodagarna efter ska vara bra, förutom lördag och kanske torsdag. Eftersom att jag fyller dårå. Men är så himla sugen på att hetsa nu. Spelar ju ingen roll typ. (Vet att det gör det men känns verkligen inte så!) För att ha gått upp så mycket som jag gjort så måste man äta över 2500 kalorier i en vecka. Jag har inte ätit så mycket, alltså MÅSTE det vara vatten. Eller hur?

Blir gaaaaaaaaaaaaaalen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar