torsdag 7 mars 2013

Skolarbete.

Jag slutade egentligen halv tre, men sitter kvar i skolan eftersom att jag behövde prata med en lärare. Nu är det gjort sen en kvart tillbaka och jag borde kanske packa och dra. Istället sitter jag och pluggar, vilket bara är positivt. Har en stor uppsats som ska in imorgon klockan 23:59. Eller som min lärare skrev: 23:59:59. Haha, han är så gullig! Skrivit ungefär 3,5 sidor, så det är en bit i alla fall. Skriver om pro Ana/Mia. Väldigt kul faktiskt. Har med religion och etnicitet och kulturmöten och göra. Så typ skriver hur kristendomen kan ha påverkat detta och om det kan ses som en sekt och grejer. Haha, känns flummigt!

Tror jag drar snart, så kan jag åka med Erik hem.

1 kommentar:

  1. Gud vad intressant!! Hur "personlig" gör du texten? Jag menar, gör du det lite så att man kan undra om du har någon slags konstig relation med mat, eller skriver du den helt neutralt?
    Själv skrev jag om en ana-bok jag läste på engelska och helt ärligt så blev den ganska personlig, även fast min lärare inte verkade uppfatta det! :)
    Kram! <3

    SvaraRadera