söndag 10 mars 2013

Skäms ihjäl.

Igår åt jag asmycket, kan göra en fin lista igen. Idag ska bli bra, det har jag bestämt!


Två croissanter - 466 kalorier.
Fyra mackor med smör - 500 kalorier.
Tre dl mjölk med coco pops - 250 kalorier.
Pasta, sås, kyckling - 500(?) kalorier.
Chips - 450 kalorier.
Glass - 90 kalorier.
Pommes med smör/ketchup - 500 kalorier.
Chokladmousse - 200 kalorier.
Vindruvor - 100 kalorier.
Smågodis - 200 kalorier.

Totalt: 3256 kalorier.


Gud vad jag är äcklig... :(

Men nu är det skärpning, torsdag lär bli dålig eftersom att jag fyller år. Helgen lär bli dålig eftersom att vi ska ha folk över. Men efter det så kan jag köpa gymkort!!!

Ska snart dammsuga och fixa lite.

2 kommentarer:

  1. Ibland får man ha sådana dagar <3

    SvaraRadera
  2. Jag hade också en sådan dag igår, men det är lugnt - det är bara att ta nya tag. <3 :)

    SvaraRadera