torsdag 5 juni 2014

Ångest hela jävla veckan.

Intaget hamnade nog på runt 1500 både igår och i tisdags. Hade mitt sista matteprov igår, i helgen får jag veta resultatet och mitt betyg. Känns väldigt läskigt, vill veta nu!


Har redan ätit 500 kalorier. Så jävla dålig. Ska på en kompis studentmottagning idag, lär ju ätas där... Och här hemma med. Vill äta mer. Hetsa. Åh, hatar dessa sug. Hatar mat. Hatar hur jävla tjock jag är. Kan jag inte bara dö? Ingen aning om hur jag ska äta idag. Har bara ångest. Jag tar studenten om en vecka. Hade jag inte hetsat/överätit i slutet av förra veckan så hade jag kanske klarat mitt mål och hållit motivationen uppe. Nu känns det som att jag bara kommer börja på måndag, va nej seriöst? Och inte för att gå ner i vikt direkt, förutom lite hetsvikt, mest bara för att magen ska bli plattare som den kan bli på några dagar. Är så jävla svag. Hoppas ju att helgen går bra men jag är så himla hetssugen. Alla dessa negativa känslor i mig hjälper inte direkt till heller.

1 kommentar: