måndag 30 juni 2014

:(

Idag har jag bara varit hemma. Tittat på Teen Wolf och ätit, ätit och ätit lite mer. Det är som att jag fortsätter äta för att slippa tänka på att jag äter. Som att jag förnekar det och tröstar mig med mer. Äckligt. Jag är så sjukt svag. Idag har jag ätit en hel B&J Halfbaked, massa Digistivekex, fyra mackor med smör, lite salami och ett äpple. Ugh, hatar detta. Så mycket enklare i skolan. Där man kunde svälta hur enkelt som helst, vilket ledde till att man kunde fixa ett par bra dagar hemma också. Visst jag hetsade då med och fuckade antagligen kroppen lite men det gör jag fan nu med. HATAR DET. Men jag kan inte sluta...

Klockan är tjugo i fem och jag funderar ändå på att titta på ett avsnitt eller två. Så enkelt att bara fastna i en serie, i andras liv och slippa tänka på sitt eget. Jag har knappt ett liv. Mitt liv består bara av ätande och ångest. Jag är patetisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar