måndag 16 juni 2014

Nu räcker det, sa ångesten.

Okej, skärpning. Det räcker nu. Ångesten är för hög. Jag orkar inte vara så här tjock längre. Vågar inte ens väga mig, får göra det senare. När den värsta överätningsvikten försvunnit och när mensen är borta. Ja, jag har fått mens vilket kan förklara att hetssug. Ugh, hatar hur svag jag är. Jag har fortsatt att äta så mycket för att slippa tänka. Vet inte varför jag fungerar så, sjukt irriterande. Men när jag slutar äta så tänker jag mycket mer "Vafan har jag gjort? Jag är så jävla äcklig och tjock." osv. Medan om jag fortsätter att äta så blir jag helt likgiltig och tänker mer på maten även fast ångesten hela tiden är närvarande. Ungefär som att man är i ett jävla förnekelsestadie. Nu räcker det! Ångesten när jag vaknade idag var inte att leka med.

Nu har ju Shape Up, (LIfesum), uppdaterat sig och ändrats lite. Jag hittar ingen rensa-knapp som de hade förut. Alltså som tar bort allt gammalt och så man kan skriva i ny startvikt m.m. Någon som vet hur man gör?

Planen idag är att lätt äta under 1000 kalorier, se på serier för att fördriva tiden och lägga mig i relativt okej tid. Igår la jag mig halv sex, skitdumt. Håller på att fucka dygnet totalt. Ska hämta en kall cola zero och fortsätta titta på Being Human. Vad ska du göra idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar